Thursday, November 7, 2013

Putkitöitä


Mun mies on töissä paikallisessa rautakauppafirmassa putkimyymälässä. Myy siis lähinnä ammattimiehille putkia ja muita niihin hommiin liittyviä juttuja, joista en ymmärrä yhtään mitään. Itse olen ruvennut hyödyntämään myymälää sisustusmielessä. Pakko myöntää, että inspiraatio putkien käyttämiseen sisustamisessa on tullut lehdistä ja blogeista, etten mä tosiaan ihan itse ole tätä juttua keksinyt. Kovastihan noi "putkihommat" tuntuvat muodissa olevan. Mutta sehän passaa, mä kun saan materiaalit suunnitelmiini edulliseen hintaan ja henkilökohtaista ja hyvää palveluakin siihen päälle :D

Kuvassa oleva putkimuki on kahdesta palasesta, isosta putken pätkästä, johon on vaan kieritetty tuo pohjakappale kiinni. Mustaa spraymaalia päälle ja valmista tuli. Aika hauska mun mielestä. Mulla on myös tulossa ruokapöydän päälle putkista väsätty tanko mihin tulee muutama lamppu roikkumaan. Aika paljonhan noita putkilamppuviritelmiä on nähty, mutta musta ne on mahtavia. Saisi nyt vaan tuon miehen asentamaan sen tangon kattoon asti. Olen myös suunnitellut kynttilänjalkaa House Doctorin innoittamana. Toivottavasti ei mee ihan överiksi nää putkityöt, kohta on koko asunto täynnä jos jonkin sortin rautasokkeloa.

2 comments:

  1. Uusi lukija täällä kurkkimassa. Kiva blogi! Tervetuloa vierailulle myös minun kotiini: www.kotiaurorassa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onpa hauskaa, että tännekin on löytänyt joku uusi lukija :) Kauhean ahkera en ole ollut päivittelemään, toivottavasti saan pian sellaisen hyvän rytmin päälle. On vaan ollut niin kovin kiireistä! Kävin sun blogiakin katsomassa ja kommentoimassa :)

      Delete